Dag 2 - Val 'd Europe

Zaterdag, 26 mei 2012

We hebben heerlijk geslapen en worden rond 8uur gewekt door de vogels en de kindjes op de camping. Vandaag zouden we een dagje Parijs doen, maar na gisteren gaan we de planning omdraaien en doen we rustig aan.

Ik zet lekker buiten de tafel en stoelen neer en we lopen om 9uur naar de receptie om in te checken. We halen even bij het winkeltje een fles water voor een kopje thee en we vragen of we tape kunnen kopen, want onze zijspiegel van de auto ligt in stukken. Geen idee hoe dit is gekomen? Geen tape te krijgen dus we kijken of we de spiegel terug kunnen plaatsen. Gelukkig lukt dit, en met rijden zie ik de auto achter me dus in stukjes....

We maken lekker warme broodjes klaar voor het ontbijt en genieten van het zonnetje. Rond 12uur stappen we in de auto naar 'Val 'd Europe', dit is een grote (outlet) shoppingmall. Hier lopen we heerlijk rond en genieten van alle leuke spullen en kleding. Om 3uur eten we even een baguette en daarna lopen we het rondje af en gaan terug naar de auto.

We rijden weer via een andere binnendoor weg terug naar de camping. Vlakbij de camping houdt een andere NL auto ons aan en vraagt waar de camping ligt, deze kunnen ze niet vinden. Ik geef aan dat het dichtbij is en dat ze achter ons aan kunnen rijden. Zo! die hebben de camping gevonden.

Ik loop nog even een rondje over de camping en Niels gaat een boekje lezen. Als ik terug ben ga ik even in het zonnetje liggen, heerlijk! Rond 6uur gaan we naar voren en gaan een hapje eten op het terras. Het is heerlijk druk bij het zwembad, het animatieteam heeft kinderdisco en ook komt 'Maya de Bij' nog even alle kindjes gedag zeggen. Met een ijsje in de hand lopen we een rondje camping om te kijken hoe groot deze is en wat er allemaal voor huisjes staan. We gaan lekker voor de tent zitten, spelen Yathzee en drinken een kopje thee. Om half 11 is het donker en gaan onze luikjes weer dicht. Wij gaan slapen, want morgen gaan we genieten in Disneyland.

Groetjes,
Danielle & Niels